Informacja dotycząca zwrotu kosztów za uszkodzony/zagubiony podręcznik „Nasz elementarz”
W przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub niezwrócenia podręcznika do klasy I „Nasz elementarz”, rodzice są zobowiązani do zwrotu kosztów zakupu nowego podręcznika (art. 22ak ust. 3. i 4 ustawy o systemie oświaty, w brzmieniu nadanym ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty i niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 811).
Rodzic dokonuje wpłaty w kwocie 4,34 zł za jedną część na rachunek Ministerstwa Edukacji Narodowej i składa potwierdzenie przelewu w sekretariacie szkoły.
Rachunek MEN obsługiwany przez Narodowy Bank Polski
Oddział Okręgowy w Warszawie, numer:
59 1010 1010 0031 2822 3100 0000.
W treści przelewu należy wpisać: „zwrot za podręcznik część …” podając numer jednej z czterech części. Kwota ta stanowi dochód budżetu państwa.